اجزای کلایمر و شرح بخشی از ایمنی نصب کلایمر


این دکل کار ساخته شده شامل برخی از بخش های کف سازی  کلایمر و برخی نردبان های آلومینیومی است که از پشت بام آویزان شده اند. چه کسی مشخص کرد که آیا توانایی وزن خود را دارد و حداکثر بار موردنظر خود را 4 برابر می کند؟

گزارش حادثه

اپراتور می میرد هنگام سقوط  کلایمر  بیش از حد

 کلایمر  ها و اجزای  کلایمر  باید قادر به پشتیبانی ، بدون خرابی ، وزن خود و حداقل 4 برابر حداکثر بار مورد نظر خود باشند.

هر طناب تعلیق ، از جمله سخت افزار اتصال ، باید حداقل 6 برابر حداکثر بار در نظر گرفته شده برای آن طناب را پشتیبانی کند ، در حالی که  کلایمر  در بیش از هر دو  :
بار امتیاز بالابر.
یا 2 برابر بار غرفه بالابر.

کلیه دستگاههای پشتیبانی  کلایمر  تعلیق مانند تیرهای طغیان ، قلابهای قرنیز و گیره های پارکت باید:

روی سطحی قرار دهید که حداقل 4 برابر بار تحمیل شده توسط آنها را به بیش از  تحمیل کند:
بار امتیاز بالابر.
یا 1½ برابر ظرفیت غرفه بالابر. (5 و 6)
توسط بلوک های تحمل پشتیبانی می شود.
در مقابل حرکت با استفاده از کراواتهای نصب شده در زاویه های راست به چهره ساختمان یا سازه (5 و 6) ، یا با اتصال کراوات های زاویه ای مخالف ، نصب شده و ایمن سازی شده تا نقطه ای از نظر ساختاری مناسب از لنگرگاه ایمن شوید (از نظر ساختاری نقاط صدای لنگربرد شامل اعضای سازه ای است ، اما منافذ ، مجرای برقی ، یا ایستاده و سایر سیستم های لوله کشی نیست).
بیش از دو نفر از کارمندان نباید  کلایمر های تعلیقی را که برای بار کاری 500 پوند طراحی شده است (غیر اجباری) داشته باشند.  بخش L ضمیمه
بیش از سه نفر از کارمندان نباید  کلایمر های تعلیقی را که برای بار کاری 750 پوند (غیرمجاز) طراحی شده اند ، در خود جای دهند. بخش L ضمیمه A (2) (پ) (2)]
 کلایمر  ها فقط با نظارت و راهنمایی شخص ذیصلاح تغییر می یابند.

آیا این پارکت قادر به پشتیبانی حداقل از 4 برابر بار تحمیل شده توسط قلاب قرنیز است؟

آیا قلاب قرنیز باید به عقب گره خورده باشد و از بلوک های بلبرینگ پشتیبانی شود؟

این قلاب احتمال لغزش چقدر است؟ آیا از بلوک های تحمل پشتیبانی شده است؟

آیا طول طناب مانیل با گره بیش از حد گره خورده ، کراوات مناسب است؟


این همان  کلایمر  هیئت منصفه است که در شکل است. چگونه می توانید بگویید که آیا این مؤلفه ها دارای یکپارچگی ساختاری کافی هستند؟

کلایمر

کلایمر  با قطعات بداهه ناکام است. کارگر می میرد

اجزای  کلایمر  تولید شده توسط سازندگان مختلف نباید با هم مخلوط شوند ، مگر اینکه بدون اجبار در کنار هم قرار گیرند و تمامیت ساختاری  کلایمر  حفظ شود.

اجزای  کلایمر  تولید شده توسط سازندگان مختلف مجاز به اصلاح نیستند تا بتوانند در کنار هم قرار گیرند ، مگر اینکه شخص صالحی تشخیص دهد که  کلایمر  حاصل از نظر ساختاری سالم است.

اجزای  کلایمر  ساخته شده از فلزات متفاوت نباید با هم استفاده شوند مگر اینکه شخص ذیصلاح تشخیص داده باشد که عمل گالوانیک (زنگ زدگی) باعث کاهش استحکام هیچ مؤلفه ای در زیر استانداردها نخواهد شد.

اجزای کلایمر و آشنایی با مفهوم آن

دستگاه های پشتیبانی  کلایمر  مانند قلاب های قرنیز ، قلاب های سقفی ، آیرون های سقفی ، گیره های پارکت یا وسایل مشابه باید از جنس استیل ، آهن فرفورژه یا موادی با مقاومت معادل ساخته شوند.

تیرهای بیرون زده باید از فلز سازه یا مواد دیگر با استحکام معادل ساخته شوند.

برای جلوگیری از حرکت ، تیرهای بیرون زده باید مهار شوند.

انتهای ورودی پرتوهای برقی باید توسط پیچ و مهره یا سایر اتصالات مستقیم به کف یا کف سقف یا توسط ضدحصار تثبیت شود.

قبل از استفاده از  کلایمر  ، اتصالات مستقیم پرتوهای بیرونریز باید توسط یک فرد صالح ارزیابی شود تا مشخص شود که سطوح پشتیبان قادر به تحمل بارهایی هستند که به آنها تحمیل می شود.

ایمنی کلایمر و شرح کامل در کلایمر و ایمنی

هنگامی که تیرهای بیرون زده توسط پیچ و مهره یا سایر اتصالات مستقیم به کف یا کف سقف تثبیت نشوند ، در عوض آنها باید با کراوات ایمن شوند.
تیرهای بیرونی باید به صورت عمود بر پایه یاتاقان آنها قرار گیرند (معمولاً نمای ساختمان یا سازه ، (شکل 8)) اما اگر کارفرما بتواند نشان دهد که قرار دادن عمود به دلیل وجود موانعی که امکان جابجایی وجود ندارد امکان پذیر نیست. در زاویه دیگری قرار داده شود ، به شرطی که از کراوات زاویه مخالف استفاده شود.

پرتوهای بیرون زده باید:
در هر دو انتها پیچ و مهره متوقف شده است.
در هنگام استفاده از تیرهای آهنی کانال به جای تیرهای I ، ایمن بهم وصل شده با فلنجها.
نصب شده با تمام پشتیبانی های بلبرینگ عمود بر خط مرکز پرتو.
با وب در موقعیت عمودی تنظیم و نگهداری شود.
به وسیله طناب یا شکاف که مستقیماً بر روی تکان خورده قرار می گیرد به طناب  کلایمر  متصل می شوید

ترجمه ماشینی، این نسخه از مقاله غیر رسمی بوده و محتوای داخل آن را تایید نمیکنیم

[ بازدید : 239 ]

[ شنبه 16 آذر 1398 ] 17:00 ] [ ویدا علیپور ]

[ ]

تابلو دکوراتیو توسعه فردی نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner
دانلود فیلم طراحی سایت در مهاباد امیر نظری قیمت سیمان نرم افزار واسط سامانه مودیان آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی وی موبایل ال تی پارت summer mocktails
بستن تبلیغات [x]